Co dla Polek oznacza bycie mobilną

Kobietom coraz bardziej zależy na mobilności, rozumianej szerzej niż zwykłe przemieszczanie się z punktu A do punktu B. Mobilność rozumiana jest również jako szybkość, wygoda i niezależność. Polki chcą być mobilne, potrzebują mobilności i częściej niż panowie pozytywnie ją kojarzą.

Również w pracy Panie oceniły swoją mobilność zdecydowanie wyżej, niż mężczyźni. Najwyżej swoją mobilność określają Panie w przedziale wiekowym 36-45 i to we wszystkich kategoriach: transporcie, pracy i nowych technologiach.

Badanie Omnibusowe "Mobilna Polka" zrealizowane na zlecenie Volkswagen Financial Services przez Instytut Badawczy Ipsos w styczniu 2016, na reprezentatywnej grupie Polaków.

Kontakt dla mediów

Co dla Polek oznacza bycie mobilną

Piotr Żabowski
dfusion communication

piotr.zabowski@dfusion.pl