Podsumowanie projektu edukacyjnego VWFS i Money.pl

W połowie maja 2016 roku zakończył się projekt edukacyjny Volkswagen Financial Services prowadzony we współpracy z portalem Money.pl. W ciągu czterech miesięcy ponad 200 000 unikalnych użytkowników miało okazję bliżej poznać metody nowoczesnego finansowania dedykowane markom Grupy Volkswagen.

Volkswagen Financial Services wspólnie z Money.pl – najpopularniejszym serwisem finansowym i jednym z najbardziej opiniotwórczych mediów ekonomicznych w polskim internecie – przygotował stronę internetową, prezentującą nowoczesne rozwiązania finansowe przygotowane dla sześciu marek: Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA, Volkswagen Samochody Użytkowe oraz Porsche.

Użytkownicy serwisu jednym kliknięciem mogli przenieść się z części redakcyjnej portalu Money.pl na stronę kampanii, która została podzielona na sekcje kredytową i leasingową. W każdej sekcji internauci mogli znaleźć informacje o każdej z marek, wybranym rodzaju finansowania, a także materiały filmowe przygotowane specjalnie na potrzeby kampanii. Dostępny był również kalkulator pozwalający na obliczenie wysokości miesięcznych rat przy zmiennych parametrach umowy oraz formularz kontaktowy. W ciągu czterech miesięcy trwania projektu z materiałami na stronie zapoznało się ponad 200 000 unikalnych użytkowników.

Wśród kilkunastu prezentowanych na stronie materiałów wideo były również filmy opisujące mechanizmy nowoczesnego finansowania samochodu za pomocą kredytu i leasingu, zamieszczone poniżej.

 

Kontakt dla mediów

Podsumowanie projektu edukacyjnego VWFS i Money.pl

Piotr Żabowski
dfusion communication

piotr.zabowski@dfusion.pl