ŠKODA uruchomiła właśnie platformę online oferującą samochody w leasingu. To nowatorska odpowiedź na zmieniające się trendy konsumenckie, a klienci mogą teraz wybrać nowy samochód przez internet, szybciej i wygodniej, ograniczając formalności do minimum.
– Debiutujemy na rynku z nowoczesnym rozwiązaniem, po jakie nie sięgnął wcześniej nikt inny. Będąc blisko naszych klientów oraz ich potrzeb, rozumiemy jak bardzo cenią oni swój czas, wygodę i coraz chętniej zakupów dokonują przez Internet. To z myślą o nich uruchomiliśmy platformę online oferującą samochody w leasingu. To intuicyjne narzędzie, które udowadnia, że jako lider rynku motoryzacyjnego nie tylko rozumiemy trendy, ale i chcemy je wyznaczać – mówi Klaudyna Gorzan, kierownik ds. PR marki ŠKODA.
Platforma pozwala klientom marki dokonywać wyboru samochodu szybko i w komfortowych warunkach, bez wychodzenia z domu. Z dowolnego miejsca można zapoznać się z bazą dostępnych pojazdów w leasingu. Cały proces, począwszy od wybrania modelu samochodu, a kończąc na uzyskaniu zgody na leasing odbywa się online. Pierwsza wizyta w salonie ŠKODY może nastąpić dopiero przy odbiorze samochodu. Oferta przeznaczona jest zarówno dla osób prowadzących działalność gospodarczą, jak i dla klientów indywidualnych. To nowość, którą proponuje marka ŠKODA w Polsce. Wspólnie z Volkswagen Financial Services uruchomiła leasing konsumencki.
– Leasing konsumencki ŠKODY oferuje kupującym korzyści, które były dostępne do tej pory jedynie dla przedsiębiorców. Klienci indywidualni mogą sfinansować zakup nowego auta online poprzez ŠKODA Leasing Niskich Rat, w ramach ŠKODA Financial Services. Ten leasing opiera się na podobnych zasadach co dotychczas oferowany produkt, ale jego warunki są jeszcze bardziej korzystne. Warto wspomnieć, że w ŠKODA Leasing Niskich Rat, w trakcie trwania umowy klient spłaca jedynie przewidywaną utratę wartości auta, a nie jego pełną cenę. Na zakończenie, może uregulować pozostałą do zapłaty kwotę jednorazowo lub po prostu oddać samochód. Jeśli zdecyduje się na zwrot, może wybrać kolejny model na równie atrakcyjnych zasadach i ponownie cieszyć się nową ŠKODĄ prosto z salonu przez kolejne 2, 3 albo 4 lata” – dodaje Michał Dyc, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej Volkswagen Financial Services.
Więcej w artykule dostępnym pod
linkiem
Źródło: Menedżer Floty, 02.03.2019 r.