Nowe Škody w leasingu przez internet – dla firm i prywatnych nabywców
Škoda uruchomiła innowacyjną platformę online oferującą auta w leasingu – zarówno dla nabywców firmowych, jak i indywidualnych. Kupujący mogą wybrać teraz swój nowy samochód przez internet, bez wychodzenia z domu, ograniczając formalności do minimum.
Pionierskie rozwiązanie Škody stanowi odpowiedź na zmieniające się trendy konsumenckie. Platforma dostępna jest pod adresem internetowym www.sklep.skoda-auto.pl.
– Debiutujemy na rynku z nowoczesnym rozwiązaniem, po jakie nie sięgnął wcześniej nikt inny. Będąc blisko naszych klientów oraz ich potrzeb, rozumiemy jak bardzo cenią oni swój czas, wygodę i coraz chętniej zakupów dokonują przez Internet. To z myślą o nich uruchomiliśmy platformę online oferującą samochody w leasingu. To intuicyjne narzędzie, które udowadnia, że jako lider rynku motoryzacyjnego nie tylko rozumiemy trendy, ale i chcemy je wyznaczać – mówi Klaudyna Gorzan, kierownik ds. PR marki Škoda.
Według raportu „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce”, odsetek internautów robiących zakupy online wzrósł w poprzednim roku do 56 proc. Platforma pozwala klientom marki dokonywać wyboru samochodu szybko i w komfortowych warunkach, bez wychodzenia z domu. Z dowolnego miejsca można zapoznać się z bazą dostępnych pojazdów w leasingu. Cały proces, począwszy od wybrania modelu samochodu, a kończąc na uzyskaniu zgody na leasing, odbywa się online. Pierwsza wizyta w salonie Škody może nastąpić dopiero przy odbiorze auta. Ile czasu potrzeba na sfinalizowanie operacji? Škoda szacuje, że maksymalnie 2 tygodnie, licząc od momentu wyboru pojazdu na stronie internetowej. Aplikacja pozwala przeprowadzić praktycznie cały proces leasingowania samochodu online, bez wychodzenia z domu. W salonie można pojawić się dopiero po odbiór samochodu.
(...)
Więcej w artykule dostępnym pod tym linkiem.
Źródło: www.wyborkierowcow.pl, 07.03.2019 r.
Kontakt dla mediów
Piotr Żabowski
dfusion communication