Tani kredyt sprzedam, tani…
Volkswagen Financial Services podsumował pięć lat funkcjonowania na rynku mocno promowanego Kredytu Niskich Rat. Zdaniem przedstawicieli spółki produkt ten miał także swój udział w ożywieniu rynku motoryzacyjnego w Polsce.
W 2013 roku polscy konsumenci byli przyzwyczajeni do kupowania aut tak, jak robili to ich rodzice. Samochody na równi z nieruchomościami traktowane były jak długoletnia inwestycja. Stąd wypływało silne przywiązanie do auta, a o jego zakupie decydowały przeważnie takie czynniki, jak cena czy możliwy do zdobycia rabat u dealera.
- Przy takim podejściu zakup nowego pojazdu był budżetowym wyzwaniem dla wielu rodzin. Dlatego bardziej przezorni przeznaczali na ten cel gotówkę ze gromadzonych przez lata oszczędności, a pozostali posiłkowali się pożyczkami od bliskich i znajomych lub wieloletnimi kredytami bankowymi. Klienci sprzed pięciu lat zupełnie inaczej patrzyli na proces kupowania nowego auta. Z jednej strony, kupowali je dla siebie, ale z tyłu głowy mieli już inną myśl: czy łatwo będzie mi je później sprzedać przyszłemu nabywcy? Po co brać mniej popularny kolor lub brudzący się biały, kiedy łatwiej sprzedać czarny, czerwony lub ciemnoniebieski. Wyposażenie? Tylko podstawowe, bo potencjalny kupujący za kilka lat nie będzie chciał dodatkowo zapłacić za klimatyzację czy sprzęt audio – twierdzi Michał Dyc, dyrektor sprzedaży detalicznej Volkswagen Financial Services (VWFS).
(…)
Artykul jest dostępny pod tym linkiem.
Źródło: www.samar.pl, 15.03.2019 r.
Kontakt dla mediów
Piotr Żabowski
dfusion communication