Nowa odsłona serwisu Volkswagen Financial Services
Rozpoczęta pod koniec lata 2019 r. zmiana wizerunku marki Volkswagen to wielka globalna operacja, nazywana przez niektórych „rebrandingiem stulecia”. Poza samym, motoryzacyjnym gigantem również spółki zależne – Volkswagen Bank, Volkswagen Leasing i Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy pod wspólnym brandingiem Volkswagen Financial Services – są w trakcie procesu odświeżenia komunikacji. Najnowszym przykładem jest niedawno uruchomiona nowa wersja internetowego serwisu vwbank.pl.
Markę Volkswagen Financial Services (VWFS) określają niezawodność, wygoda oraz zorientowanie na Klienta. Te trzy wartości składają się na filozofię nazwaną Blue Label, według której została zaprojektowana nowa strona vwbank.pl. Zmiany dotyczą głównie dwóch obszarów – graficznej oprawy witryny oraz jej funkcjonalności.
Jedną z najważniejszych nowości w serwisie jest wyróżnienie i wyodrębnienie Strefy kierowcy. Użytkownicy będą mogli w tej zakładce w łatwy i szybki sposób dotrzeć do istotnych informacji oraz ważnych dokumentów. Dzięki temu Klient otrzyma wsparcie podczas każdego etapu trwania umowy.
Twórcy serwisu wzięli również pod uwagę trendy związane z zakupami produktów i usług: Klienci mają „coraz dalej” do stacjonarnych punktów obsługi i wolą korzystać z bankowości w Internecie. Dlatego na nowej stronie duży nacisk położono na rozwój sprzedaży produktów finansowych oraz na szerszą obsługę po zakończeniu umowy. Co równie istotne, każdy z Klientów ma w dowolnym momencie dostęp do pełnej gamy produktów VWFS. Dotyczy to zarówno usług finansowych, jak i ubezpieczeniowych.
Nowy serwis VWFS można odwiedzić pod adresem vwbank.pl.
Kontakt dla mediów
Piotr Żabowski
dfusion communication