Nowy samochód bez wychodzenia z domu, czyli jak zmieniło się nasze podejście do zakupów online

Nowy samochód bez wychodzenia z domu, czyli jak zmieniło się nasze podejście do zakupów online

 

Dzisiaj przez Internet zamawiamy już nie tylko ubrania i kosmetyki, ale też samochody. Taką możliwość oferuje ŠKODA wraz z Volkswagen Financial Services. Samochód obejrzymy w wirtualnym salonie sprzedaży, a wszystkie formalności związane z wzięciem go w leasing - konsumencki lub dla przedsiębiorców - załatwimy bez wychodzenia z domu.

Zakupy online to żadna nowość. Przez Internet kupujemy już niemal wszystko. Od niedawna za pośrednictwem sieci można też zamówić rzeczy, które jeszcze jakiś czas temu dostępne były wyłącznie w sklepach stacjonarnych – do tej grupy zalicza się m.in. samochód.

Pandemia przyspieszyła proces przenoszenia sklepów do sieci. Ten proces dotyczy także branży motoryzacyjnej. ŠKODA, jako pierwsza marka samochodowa w Polsce, umożliwiła konsumentom zakup auta bez wychodzenia z domu. Wówczas nikt nie przypuszczał, że ze względu na bezpieczeństwo aż tyle osób będzie dziś rozważało tę innowacyjną formę kupna. Od uruchomienia specjalnej platformy w lutym 2019 r., ze sklepu online ŠKODY na polskie drogi wyjechało już 200 samochodów. Obecnie w wirtualnym salonie jest ponad tysiąc dostępnych od ręki aut – od zwinnej Fabii po uterenowionego Kodiaqa.

– Sklep ŠKODA online oferuje samochody w leasingu konsumenckim i leasingu dla firm.  Można w nim nie tylko wybrać swoją ŠKODĘ. Przez Internet załatwimy wszystkie formalności związane ze sfinansowaniem auta – mówi Michał Dyc, dyrektor sprzedaży detalicznej Volkswagen Financial Services. – Do tej pory kupno samochodu  wiązało się z przynajmniej kilkoma wizytami u dealera, a nierzadko także w banku i towarzystwie ubezpieczeniowym. Teraz wszystkie te czynności można załatwić nie wychodząc z domu i pojawić się w salonie tylko raz, przy odbiorze swojej ŠKODY – dodaje ekspert.

Materiał ukazał się na portalu Gazeta.pl

Kontakt dla mediów

Nowy samochód bez wychodzenia z domu, czyli jak zmieniło się nasze podejście do zakupów online

Piotr Żabowski
dfusion communication

piotr.zabowski@dfusion.pl