Samochód z Internetu? Jeszcze do niedawna mało kto zwracał uwagę na sprzedaż aut online. Jednak sytuacja w jakiej się znaleźliśmy szybko zweryfikowała dotychczasowe poglądy i wymusiła zmiany. Jak grzyby po deszczu wyrastają pomysły na przyciągnięcie potencjalnych klientów. W tym wirtualnym gąszczu na pierwszy plan wysuwa się ŠKODA.
ŠKODA, wspólnie z Volkswagen Financial Services, zaoferowała w Polsce samochody przez Internet jeszcze zanim stało się to popularne. Czeska marka już ponad rok temu uruchomiła samochodowy salon online z prawdziwego zdarzenia, który pozwala na zamówienie czterech kółek bez opuszczania kanapy https://sklep.skoda-auto.pl. Obecnie w internetowym sklepie ŠKODY jest około 1000 aut dostępnych od ręki i z rabatami sięgającymi nawet 10 tys. zł. Można wybierać od Fabii, przez Scalę, Octavię i Superba po SUV-y, jak Kamiq, Karoq czy Kodiaq.
Niezależnie, czy nowego auta szuka osoba prywatna, czy też przedsiębiorca - wszystko uda się załatwić klikaniem, bez wychodzenia domu. ŠKODA w jednym miejscu umożliwia nie tylko zamówienie samochodu, ale również uzyskanie finansowania wybranego modelu. Co ważne, osobom prywatnym także proponuje leasing, który do niedawna był oferowany wyłącznie firmom. Dzięki temu klient indywidualny, podobnie jak biznesowy, może na określonych przez siebie warunkach wziąć samochód w leasing i to bez angażowania własnych pieniędzy (opłata wstępna może wynieść nawet 0 proc.).
– W ŠKODA Leasing Niskich Rat miesięczne raty są wyjątkowo niskie. A to dlatego, że klient – zarówno biznesowy, jak i osoba prywatna - spłaca jedynie przewidywaną w okresie kontraktu utratę wartości pojazdu, a nie całą jego cenę. W efekcie raty mogą być nawet o połowę niższe niż w klasycznych produktach finansowych. Dodatkowo dostępny jest też atrakcyjny pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych OC, AC, NNW, Assistance – powiedział dziennik.pl Michał Dyc, dyrektor sprzedaży detalicznej w Volkswagen Financial Services.
Materiał opublikował Dziennik Gazeta Prawna