Volkswagen Financial Services z pierwszą w historii marki kampanią telewizyjną
Z początkiem listopada wystartowała pierwsza w historii telewizyjna kampania Volkswagen Financial Services. Firma podkreśla w spocie, że jest numerem 1 w finansowaniu samochodów osobowych. Celem kampanii TV jest wzmocnienie dotychczasowej komunikacji prowadzonej głównie w mediach digitalowych. Za koncepcję i realizację spotu odpowiada agencja reklamowa Vision&People.
Wejście w nowy kanał komunikacji stanowi dla firmy kolejny etap działań realizowanych w poprzednich latach. Spot telewizyjny jest spójny z dotychczasową, prowadzoną w internecie, komunikacją „Nr 1 w finansowaniu samochodów osobowych w Polsce”. Kampania TV, jak przekonuje Volkswagen Financial Services, ma na celu zwiększenie świadomości marki oraz jej produktów finansowych wśród obecnych oraz przyszłych klientów.
– W komunikacji potrzeby klientów stawiamy zawsze na pierwszym miejscu. Dlatego w naszym pierwszym w historii spocie telewizyjnym pojawiają się bohaterowie znani już z kampanii online. Postaci te uosabiają naszych klientów i ich zróżnicowane potrzeby. Pokazują, że możliwe jest łatwe dopasowanie finansowania do indywidualnych potrzeb dzięki szerokiej i różnorodnej ofercie finansowej oraz elastyczności produktów oferowanych przez VW FS – mówi Mateusz Granoszek, Kierownik Działu Marketingu w Volkswagen Financial Services.
Na potrzeby kampanii „Nr 1 w finansowaniu samochodów osobowych w Polsce” wykreowano 3 persony, które reprezentują potrzeby i oczekiwania klientów. Pierwsza z nich to Agata, która chce prowadzić aktywne rodzinne życie i cieszyć się nim bez większych ograniczeń. W ofercie VW FS wybrała kredyt JAK ABONAMENT. Drugi to Marek, który najbardziej ceni sobie wygodę, kompleksowość rozwiązań finansowych oraz mobilność w każdej sytuacji. Jego wybór padł na NAJEM. Ostatni z bohaterów, Karol, to indywidualista preferujący rozwiązania dobrze mu znane i sprawdzone. Zdecydował się na kredyt KLASYCZNY.
Spot „Volkswagen Financial Services: nr 1 w finansowaniu samochodów osobowych” został wyprodukowany przez agencję reklamową Vision&People. Emisję spotu 10’’ zaplanowano w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus oraz Grupy TVN. Za działania PR-owe odpowiada agencja dfusion communication.
Spot jest dostępny do obejrzenia pod linkiem.
Volkswagen Financial Services to lider finansowania samochodów osobowych w Polsce (SAMAR, CEPiK; leasing/CFM rejestracje) oraz ekspert z zakresu nowoczesnej mobilności i elektromobilności. Dostarcza rozwiązania finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen. VW FS oferuje pod jedną marką usługi finansowe związane z zakupem i eksploatacją samochodów (leasing, kredyt, najem) dla klientów indywidualnych i biznesowych (w tym rozwiązania i narzędzia w obszarze finansowania flot) oraz ubezpieczenia i bankowość elektroniczną.
Więcej informacji o ofercie finansowania Volkswagen Financial Services znajduje się na stronie www.finansowanie.vwfs.pl.
Kontakt dla mediów
Piotr Żabowski
dfusion communication