Prestiżowy tytuł Superbrands 2024 dla Volkswagen Financial Services

Prestiżowy tytuł Superbrands 2024 dla Volkswagen Financial Services

 

Kapituła prestiżowego plebiscytu Superbrands wyłoniła najsilniejsze marki biznesowe na polskim rynku, wyróżniając je tytułem „Business Superbrands 2024”. W gronie nagrodzonych znalazła się marka Volkswagen Financial Services.

– To wyjątkowe wyróżnienie stanowi ukoronowanie naszych dotychczasowych przemyślanych działań oraz strategii. Jest też potwierdzeniem tego, o czym wiemy i co komunikujemy: że jesteśmy nr 1 w finansowaniu aut, niekwestionowanym liderem na rynku – podkreśla Dariusz Brodnicki, Dyrektor Departamentu Marketingu i Brand Managementu w Volkswagen Financial Services.

Laureatów wyłonili eksperci z Konfederacji Lewiatan – najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej reprezentującej interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej. Poddając marki wnikliwej ocenie, eksperci branżowi brali pod uwagę ich pozycję rynkową, jakość́ oferty, charakter relacji B2B, innowacyjność́ oraz zaangażowanie społeczne. Atutem była także wysoka dynamika rozwoju i pozycja marki na tle konkurencji.

– Silna marka jest drogowskazem dla konsumenta, ułatwia decyzje zakupowe – mówi Nina Kowalewska-Motlik, CEO New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands Ltd. na Polskę. – Silne marki to takie, z których wyrazistą filozofią chcemy się identyfikować; których komunikacja marketingowa do nas przemawia: bawi nas, wzrusza, przekonuje; które sprawiają, że czujemy się częścią podobnie myślącej i czującej społeczności. Budowa takiej marki to ciężka, wieloletnia praca. Warto ją nagradzać.

Więcej informacji o Superbrands na stronie internetowej plebiscytu: https://superbrands.pl/.

Kontakt dla mediów

Prestiżowy tytuł Superbrands 2024 dla Volkswagen Financial Services

Piotr Żabowski
dfusion communication

piotr.zabowski@dfusion.pl